פייבר צמנט

STB חדשנות בבניה משווקת לוחות פייבר צמנט מהיצרנים המובילים בעולם:

SWISSPEARL (סוויספרל), שווייץ

SwissPearl הינו היצרן המוביל והאיכותי בעולם בייצור לוחות חיפוי פייבר צמנט.
SwissPearl מייצרת 12 סדרות ייחודיות של לוחות חיפוי פייברצמנט, הכוללות מעל 90 סוגי גימורים מרהיבים בשלל צבעים, גוונים וטקסטורות.
מלבד לוחות פייבר צמנט לחיפוי, כולל מגוון המוצרים של סוויספרל גם סטריפים פייבר צמנט דמוי עץ, פלאנקים פייברצמנט בגמר דמוי עץ, רעפי פייברצמנט לחיפוי גגות ועוד.
לוחות הפייברצמנט של סווויספרל מיוצרים לפי נוסחת “Eternit” תחת הסטנדרטים הגבוהים ביותר ועומדים בכל התקנים המחמירים.
הייצור מתבצע תוך הקפדה על ערכי קיימות ושמירה על איכות הסביבה.

לעמוד היצרן המלא לחצו כאן

CEMBRIT (סמבריט), דנמרק

חברת CEMBRIT מתמחה בייצור לוחות פייברצמנט איכותיים ביותר;  טכנולוגיות הייצור החדשניות הקיימות במפעל מאפשרות לה לייצר לוחות פייברצמנט דקים וקלים, אשר תכונותיהם נשמרות לאורך זמן ללא שינויים במראה ובגוון.

לסמבריט יכולת לייצר לוחות פייברצמנט במגוון עצום של גוונים ועבור מגוון רחב של שימושים.

מגוון המוצרים הרחב של החברה כולל לוחות פייבר צמנט לחיפוי, סטריפים פייבר צמנט דמוי עץ, פלאנקים פייברצמנט בגמר דמוי עץ, רעפי פייברצמנט לחיפוי גגות ועוד.

לעמוד היצרן המלא לחצו כאן

SILBONIT (סילבוניט), איטליה

SILBONIT הינה יצרן פייברצמנט המתמחה בייצור לוחות בגווני בטון טבעי בטקסטורות שונות.

החברה נוסדה באיטליה בשנת 1961 והיא מחזיקה במגוון עצום של לוחות פייברצמנט בעלי מאפייני גמר מגוונים, המהווים "Reference Point" לשווקים האירופאים והבין-לאומיים בתחום.

סילבוניט מייצרת לוחות פייברצמנט בטכנולוגיות חדשניות, המאפשרות לה לייצר פאנלים בפורמטים רבים, תוך הצלחה בשימור תכונות המוצר לאורך זמן.

לעמוד היצרן המלא לחצו כאן

לוחות פייבר צמנט

לוחות פייבר צמנט הם אחד מפתרונות הבנייה המתקדמים שכדאי לכל מי שעוסק בתחום להכיר. לוחות אלה מתאימים הן לבניית קירות פנים והן לבניית קירות חיצוניים בזכות היתרונות המשמעותיים שלהם ובעיקר העמידות המרשימה שלהם, ואין פלא שיותר ויותר קבלנים משתמשים בהם במקום בבלוקים של פעם.

ממה מורכב לוח פייבר צמנט?

החומרים שמהם מורכבים לוחות פייברצמנט הם מלט, חול, מים ומינרלים. כך לדוגמה לוח פייבר צמנט טיפוסי מכיל בין 40% ל-60% מלט, עוד 20-30% חומרי מילוי, בין 8 ל-10% תאית וכן 10% עד 15% של נציץ - קבוצת מינרלים שנקראת גם מיקה (Mica) ואשר מכילה אלומיניום, מגנזיום, ברזל, סידן, ליתיום ועוד. המאפיין הבולט ביותר של קבוצת מינרלים זו היא היכולת שלהם להתפצל באופן מושלם ללוחיות אלסטיות.
עוד כדאי לדעת שהפייברצמנט נמצא בשימוש כבר משנות ה-70 של המאה העשרים, אבל בשנים האחרונות התרחב מאוד היקף הניצול של יתרונותיו, בעיקר הודות להתפתחות טכנולוגיות חדשות ושיטות ייצור מתקדמות שהפכו אותו לנגיש יותר לציבור הרחב.

יתרונות הפייבר צמנט

הפופולריות ההולכת וגדלה של הפייבר צמנט היא תוצאה של שלל יתרונות, העיקריים שבהם הם:

עמידות גבוהה במיוחד

באופן טבעי הציפייה העיקרית שלנו מלוחות חיפוי היא שהם ימלאו את ייעודם למשך שנים רבות ככל האפשר, וזהו גם היתרון הבולט של לוחות פייבר צמנט – עמידות מרשימה במיוחד. כל החומרים מהם מורכב הלוח הם ברי קיימא, הלוחות עמידים לאש ולחום עפ”י כל התקנים העדכניים והמחמירים, לא מתרגשים גם מלחות גבוהה או רטיבות ובהתאם לא משנה אילו פגעי מזג אוויר מאפיינים את האזור שבו אתם גרים (ולמרבה הצער המגמה הרווחת היא התעצמות של פגעי מזג אוויר שונים בכל מקום ומקום), לוח הפייבר צמנט לא ייפגע אלא ימשיך לחפות את הקיר באופן מושלם.

אסתטיקה משופרת

לוח פייבר צמנט הוא לוח דמוי בטון. ניתן לבחור את לוחות החיפוי הספציפיים מבין מבחר רחב של אפשרויות, הן מבחינת הגוונים, הן מבחינת המרקמים והן מבחינת הממדים של כל לוח, וכך לעצב כל חלל בכל דרך שתרצו. עוד אופציה שכדאי להכיר היא פייבר צמנט דמוי עץ שמעניק לקיר חזות חמימה ושובת לב ואופי כפרי – למעשה לוחות פייבר צמנט מסוג זה הם הדרך הטובה ביותר ליצור עיצוב כפרי מבלי שבעלי הדירה או הנכס יצטרכו להתמודד עם כל החסרונות של עץ טבעי (ובפרט סכנת ההתעוותות, הריקבון וכו’).

עלות נמוכה

כשמתלבטים בין מספר אפשרויות של לוחות בטון מחיר כל אופציה הוא כמובן פקטור משמעותי בבחירה. למעשה, השיקול המדויק הוא יחס העלות תועלת של כל חיפוי, וכשבוחנים את שלל התועלות של הפייבר צמנט ובפרט את תוחלת החיים הארוכה עד מאוד שלו ביחס למחיר, התוצאה היא אופציה משתלמת במיוחד (כשגם השתכללות תהליכי ייצור לוחות אלה תורמת לירידה במחירם).

תחזוקה מינימלית

בניגוד ללוחות עץ, שאותם יש לשמן ולצבוע מחדש בממוצע אחת לשנה, התחזוקה של לוחות פייבר צמנט מינימלית ולמעשה הדבר היחיד שאותו אולי תצטרכו לעשות הוא להבטיח את האיטום המלא לאחר 7-8 שנים. גם ניקוי חיפוי פייבר צמנט הינו פעולה קלה, למשל בהשוואה ללוחות אלומיניום או ויניל.

ידידותיות לסביבה

במאה העשרים ואחת השיקול האקולוגי חייב להיות חלק מכל החלטה של כל מי שרוצה להבטיח לילדים שלו את האפשרות לחיים נעימים ונוחים על פני כדור הארץ. גם מבחינה זו לפייבר צמנט יתרונות משמעותיים על פני חלופות אחרות: החומרים מהם הוא מורכב הינם ברי קיימא, ניצול המשאבים יעיל במיוחד בזכות השיטות המתקדמות שגם מצמצמות את פליטת החומרים המזהמים בזמן ייצור הלוחות, העמידות הגבוהה תורמת אף היא למיצוי המשאבים וגם להתקנה הפשוטה יחסית חלק בידידותיות לסביבה של הפייבר צמנט.

איך מתקינים לוחות פייבר צמנט?

כשבוחנים את האופציה של צמנט בורד התקנה פשוטה היא כאמור אחד היתרונות. כל מה שצריך כדי לחפות עם לוחות הפייבר צמנט הוא לבצע חיתוך מדויק בהתאם למידות הקיר ולעיצוב המבוקש, ולהקפיד על ההנחיות – הניסיון הרב של STB בעבודה עם פתרון בנייה מתקדם זה מאפשר לנו לספק לכם לא “רק” את הלוחות האיכותיים ביותר אלא גם הנחיות להתקנה פשוטה ומיטבית וטיפים שיעזרו לכם לנצל את כל היתרונות של הפייבר צמנט. בין השאר ההנחיות הן לגבי מיקום הברגים, גודל הפוגות בין הלוחות, סוג הסילר, המרחקים בין הברגים לבין עצמם ובינם לבין פינות וקצוות הלוחות, ועד.

השימושים השונים האפשריים עם לוח פייבר צמנט

לוחות פייבר צמנט מתאימים הן לקירות פנים, הן להקמת מחיצות בתוך חללים גדולים שרוצים לחלק אותם למספר אזורים, הן לקירות חוץ של דירות, בתי עסק, בתים פרטיים (כשבמרחב הכפרי מומלץ לנצל את האופציה של פייבר צמנט דמוי עץ), מסעדות ובעצם כל מבנה שרוצים להקנות לו חזות מושכת ולהבטיח עמידות למשך עשרות שנים.

לוחות פייברצמנט משמשים לחיפוי מבנים בשיטת החזית המאווררת ולהם יתרונות רבים:

  • ללוחות הפייברצמנט סיווג A2 לפי תקן 755
  • הלוחות בעלי סיווג A5 לפי תקן פייבר צמנט EN 12467:2012
  • לוחות הפייבר צמנט הינם מוצר ירוק המזכה בנקודות לפי תקן 5281 לבניה ירוקה
  • ייצור חיפוי פייברצמנט נעשה בטכנולוגיית "Color Through" - פיגמנטציה פנימית בליבת הלוח
  • ניתן להזמין את לוחות הפייברצמנט ב-90 אפשרויות עיצוביות של גוונים וטקסטורות
  • ללוחות הפייבר צמנט עמידות גבוהה בנגיפה, גראפיטי וואנדליזם
  • לוחות חיפוי פייברצמנט עמידים בפני מזיקים, עובש ופטריות
  • לוחות פייבר צמנט קלים לחיתוך ונוחים להתקנה

מעוניינים לתאם פגישת ייעוץ או לקבל הצעת מחיר לפרוייקט שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם